Nerverna i shack.

Japp, nu kan jag pusta ut... i alla fall för ett tag...

Har en visdomstand som växer snett, alltså mot tanden brevid.
Den har varit så länge, men hon rådde mig att dra den inom en snar framtid.
För även om jag inte har problem nu, så kommer jag få det någon gång.

Annars så fanns det inget att klaga på!!
Fy va glad jag är, hon tyckte det såg så fint ut! skönt som FAN!

Så på mer än tre år har jag alltså skött mina tänder utomordentligt! :)
Gött ska ni veta!

Fick veta vad det skulle kosta att fixa min framtand som blivit så ful i lagningen.
990 för en likadan (men bättre) lagning, med plast.
4000 för en ny krona.
Kronan håller ju länge, och kommer inte gulna på samma vis med åren.
Men en plastlagning kan man ju faktiskt ta sig råd att göra om när/om den blir ful.
Jaaaa, det tåls att tänka på iaf, för något av alternativen blir det.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0