Inlägget igår

Mobilbloggade igår kväll, men inte kom det fram! :(

Skulle i alla fall säga att jag var grymt effektiv igår. :)

Böjrade dagen i stallet, red i minst en timme. B var grymt fin!
Lite slö i galoppen men kanon i formen.
Sedan var det hem till soffan, slö tittade på en film medans jag käkade.

Fick ett jätte ryck och började putsa fönstren, tvättade kläder, satte om mina blommor, hänge ut sängkläderna på vädring.
Och mellan allt detta så drog jag iväg och körde mitt spinningpass.
Kände mig så nöjd när allt var undanstädat och renbäddat. 

Pustade ut i soffan framför sista sagan om ringen...

Det var nog min dag, i det stora hela.

---------------------

Idag då, började i stallet där jag tömmkörde B.
Fin idag igen! :D

Sedan var det begravning, där vi tog farväl av Per.
Det var så fint...

Man kan inte undgå att tänka på att livet är så skört...
Ta tillvara på studerna tillsammans med dina nära och kära...

-----------------------

Jobbar till 19:00 idag, sedan blir det ett pass på gymmet.
Känner mig lite hängig idag, men ska göra ett försök, ska se hur det känns iaf.

På torsdag åker jag och Lina hem, på fredag är det begravning för kära Farmor.
Nu har det varit alldeles för många av dem, kan inte någon gifta sig snart??!!
Så får jag gå till en kyrka och fälla glädjetårar.

Back to work my darlings!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Fanny, vem var Per? Någon friskis-hurtbulle förstår jag.

2009-09-01 @ 11:14:24
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: Fanny

Ja, en av spinningledarna...

2009-09-01 @ 13:22:38
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0