Helgens som varit

Efter en uteritt i lördagsmorse tillsammans med Tess och Buggio, så bar det av till Stockholm.
Äntligen fick jag träffa Emma! :D

Vi hade en jätte trevlig kväll, god mat och härligt att bara umgås.
Blev inget på Norra Brunn, då vi var för sent ute, men vi hade kul ändå.

Koh Pangang hade ju grymt god mat!! Kommer helt klart att åka dit fler gånger. :)

Spinningpasse igår var mitt sista på Björnövägen, från och med denna vecka kör jag bara på Rocklunda.
Känns lite både och, byter ju även dag till onsdag, men det är bra med lite förändringar.
Har kört söndagar kring 19:00 i två års tid nu, hoppas bara mina trogna motionärer hänger med mig.

Härligt pass, men kände mig lite seg sedan lördagens svirande.

Hoppas ni hat en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0