Helgen + dagens träning

Igår efter jobbet blev det en snabbis inne i gymmet, körde rygg.

Triset mellan latsdrag i cc, rodd i cc och ländryggen.
Hantelrodd och avslutade med lite mage.

Sedan blev det stallet, blev galoppträning, passade på att stå i lätt sits med korta stigläder.
Så benen fick sig lite statisk träning. :)

Kvällen avslutades hemma hos Vicky & Tomas, med Lindha, Sara och Linda.
Trevligt att sitta och surra, men jag blev trött redan vid 22, drog hem en timme senare.
Så ingen utgång för mig, men var inte sugen och skulle kliva upp tidigt idag för att fodra hästarna.

Upp i ottan en söndag morgon, 07:15 för att vara exakt.
Inte kul, men skönt att göra bort stallet på morgonen.


Dagens träning blev 2 pass!

Triceps/Biceps

Pushdown 16.5
Dips 12kg hjälp, 2 av seten körde jag 2 dips utan hjälp, det tar sig! :D Mitt mål är 10st
Tricepspress med skivstång på bänk.
Avslutade med pushdown på lätta vikter, 10kg

Bicepscurl med hantel, sittande på bänk 10kg (nästa gång ska jag prova 12kg)
Bicepscurl i cc 16.5
Hammercurl 10kg (samma här, nästa gång 12kg)
Bicepscurl i cc, omvänt grepp. 13,5kg

Avslutade med en övning för underarmarna.

Riktigt skönt pass!! :D

Andra passet blev Spinning, mitt pass som vanligt. Hinner aldrig gå på någon annans.
Var iaf jätte taggad och körde på som ett ånglok, fullt pass och härlig energi från motionärerna.
Nöjd och glad! :)

Pratade med Isabell på telefon i dag, och i fredags för den delen. :)
Hon kommer hit 3-4/10, då ska vi se på SM i Body Fitness!
Sedan blir det självklart träning och annat smått och gott, ska bli så kul!! :D

Har två mål som jag ska uppnå fram till dess.
10 dips med min egen kroppsvikt (ingen hjälpvikt alls!!)
1 chins med min egen vikt.. kommer bli svårt, men jag ska försöka! (kör nu på 28,5-33kg hjälp)
Tror det var allt, men självklart så ska jag under tiden öka i mer!
Men dessa mål är "spikade"...

Nu är det dags för sängen, måste ju få min sömn så jag återhämtar mig.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Maria H

Hej!

Alltså, hjälp vad seriös du är i träningen! Funderar själv på att börja springa, får se hur det går med det. Spinning är jättekul! Var dock ett tag sedan... :-)



Du är då som vanligt positiv och glad! Kul att läsa att du trivs! Kram kram



2009-08-17 @ 13:59:53
URL: http://familjenhallman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0