Formen..

Ja, nu är det ju en ny månad.. vilket betyder uppdatering av formstatus...
usch! Vill inte!!
Har verkligen inte hänt mkt den här månaden.
Semester i tre veckor och lite träning, så jag får ju skylla mig själv!

FUCK!!!! Såhär i efterhand blir jag arg på mig själv!
3månader kvar, nu är det i med en högre växel.
Ska ta kontakt med någon, som kan hjälpa mig fixa ihop träningsprogram och kostschema.
Jag kan, jag vill!

Mått kommer i morrn, men får se hur det blir med bilder..

God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Ted

Hej.

Tack för kommentaren. Hoppas det går bra med din träning.. läste det där om att du inte kunde gå ner för trappen efter benpasset utan att hålla i räcket, hehe det är en skön känsla. Då vet man (och alla runt omkring) att man inte mjölkat på passet ;)

2009-08-06 @ 03:00:25
URL: http://metrobloggen.se/tedahlenius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0