Dagsformen i bilder och dagens träning

Inte mycket att hurra över, men det tar sig iaf!

Ha överseende med min sneda och taskiga posering.. ;)

Maj/Juni:




Juli:



Augusti:



Mer ska det bli, är sjukt taggad!!

Dagens träning blev spirorna.

Benpress i maskin 105kg (ÖKADE!! skön känsla, pumpade upp adrenalinet för resten av passet)
Utfall med skivstång, 15kg
Iso lat. benspark 25kg, måånga reps! körde tills jag inte orkade mer, och två till.. :P 
Iso lat. bencurl 25kg, samma där, många reps.

Sittande vadpress 30kg
Stående vadpress 40kg +stång.

Skönt flyt i passet och gött pump!!

Happy, happy, happy!!

Kommentarer
Postat av: isabell

härligt tjejen!!

tagga till och slit som ett djur i två månader så kan vi ta nya grymma kort när jag kommer :)



by the way.. jag kollade upp det där som du sa att jag skulle kolla upp.. intressant :)

2009-08-14 @ 22:10:51
Postat av: Fanny

Svar: Absolut! :D det ser jag fram emot, ska bli så kul!



Jo, intressant att... kika på... :)

2009-08-15 @ 09:19:52
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: josse

O my.. Nu kan du snart spöa vilken kille du vill! haha. Bra att veta om nån är taskig mot dig :D .. i like!.. Ta en fika i veckan?

2009-08-16 @ 12:11:52
URL: http://jossesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0