Dagens träning och annat

Hej på er!

Idag har jag haft en toppen härlig dag.
Slutade halv ett, släntrade in i gymmet och gav armarna en omgång.
Sänkte vikterna och körde många reps. VILKET PUMP!
Shit, ska definitivt köra på så den här månaden ut.
Fick grym kontakt... just the way I like it! :)

Bicepscurl i cc
Tricepspress ovanför huvudet i cc
Biceps i maskin
Triceps i maskin
Bicepscurl med skivstång
Dips


Efter gymmet cyklade jag hem och kastade mig in i bilen, iväg till SKultuna och Carro.
Var evigheter sedan vi sågs, alltid lika trevligt!

Där blev det fika och en massa surr, fick min 25-års present.
En jätte fin rosa top med marilyn monroe tryck, Love it!

Carros tjejerna drog sedan med mig upp på studsmattan, blev träning där med.
Skit kul, och där blev jag kvar ett tag. Lite vila, påfyllnad av vatten och sedan körde vi på ett tag till.
Jag hoppade på som bara den och tjejerna flöööög! :)

Sedan var det dags för en promenad, så jag och Carro snörde på och skorna och traskade iväg.
En timmes rask promenad, riktigt skönt!

Så jag har varit väldigt aktiv och fått tillbringa dagen med en god vän, kan det bli bättre! :)

Avslutade dagen i stallet, som vanligt. Tömkörde B, så även han fick sin dagliga dos av motion.

NEEJ! Kom precis på att jag har ju tinat upp lax, behöver ju lunch för morgondagen.
Jaja, bara att snöra in i ugnen. Tar ju inte så lång tid ändå.

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Mor

Vilken toppendag!!!

Pussokram

2009-08-12 @ 23:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0