Dagens träning

Sooom vanligt.. ni börjar väl bli trött på mitt tjat om träning nästan varje dag. ;)

Idag blev det axlar och booobies.
Kort och lätt pass, kände huvudvärken trycka.. tror det beror på vädret, eller för lite vätska under dagen.

Axlar
Drag till hakan i cc
Omvänd peckdeck
Axelpress i maskin

Bröst
Flyes i peckdeck
Bröstpress i maskin

Sedan såg jag att ett löpband var ledigt, så jag stegade iväg och blev kvar på det i 20 min.
Härligt att få upp flåset ordentligt å SVETTAS!!

Velar fram och tillbaka om jag ska punga ut 2500kr för att få lite hjälp.
Det var ju inte billigt, men värt varenda krona i slutändan.

Blir då inte av den här månaden, men när lönen kommit.
Då blir det kanske ett besök till Stockholm och denna grymma tjej!
Om det blir så, får ni hänga med på min grymma resa. :D

Nu är det dags för soffan och en film.
Bästa Ingela tar hand om B, så slipper jag åka ut för att mocka.
Då det är PISS väder, så är jag inte sugen på att rida idag.

Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0