Dagens träning

Axlar

Axelpress i smithmaskin 20kg + stång
Baksida axel i cc 5kg (en arm i taget)
Hantelflies 5kg
Omvänd pecdeck 23kg
Axelpress i maskin 20kg

Mage

Benlyft på bänk
Crunches på bänk
Rotation i maskin... vet inte riktigt vad jag annars ska kalla det.
Crunches på boll

Tog bra i magen, så förhoppningsvis känns det i morrn.
Det är ju en av mina svaga sidor...

Måttbandet har fått fötter, så jag lånar ett från jobbet i morrn.
Bild, nja... har inte bestämt mig än.

Nu är det dags att få min skönhetssömn, natti natti.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Mors HG

Läs mailet och registrera dig på Funbeat...vet ja...!!!

2009-08-07 @ 17:27:19
Postat av: Fanny

Mors HG: Ja, det hade jag glömt! :P

2009-08-07 @ 21:26:45
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0