Valborg

Jobbade bara 4 timmar idag, så efter jobbet blev det ett benpass i gymmet.
Energin är lite låg nu, har som sagt tappat bort den ngnstans.
Förhoppningsvis vänder det snart, så jag har ork att fortsätta mitt mål!

Vid 5 åkte jag, M, "Poffe" och Elin ner till stan, mötte upp Jocke, Petter, Viktor, "Fladde", Olle och deras respektive mfl. 
Satt i en park i solen, snacka skit och mådde gott.
Jag och Elin tog sedan en sväng till donken för en glass och kaffe, satt riktigt fint.
Men kylan gjorde sig påminnd när solen gick ner, så vi åkte hem och lämnade grabbarna kvar med dem andra.

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska hitta på, en film förmodligen, eller sista avsnitten av SATC.

I morrn ska jag upp tidigt, har morgon i stallet. Därefter blir det en sväng på stan, ska inhandla lite grejer inför lördagens 30-års kalas med 80-tals tema. Ska bli riktigt kul!
Har bestämt outfit, så ni får se den sedan.

Blev inte så många bilder sedan förra fredan, då batteriet tog slut. Men här är de få som blev av.

Kvällens outfit

      

    

Klänning: VeroModa
Skor: Belle shoes
Leggins: H&M
Halsband: Milajki

Anna, värd för kvällen

    

Åsa







Nu blev jag ju såklart sugen på vin... hm, tror det finns lite rosé kvar!

Nu åker SATC på, ha en trevlig valborg. Ska bädda ner mig i soffan nu.

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: pappsen

Ha en härlig helg, härligt med sol o värme.

Kramar Pappsen

2009-05-01 @ 13:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0