Tidig morgon

Öppnade mina gröna kl 07:15, det var segt som sirap att kliva upp.
Men hästarna tar sig inte ut själva.
Packade frukost, tog med mig VLT och rullade mot stallet.

Underbart väder ute, så medans Boggi åt sitt hö i lugnan ro, åt jag min frukost.



Blev inte mycket till trimmning då han släpade höger bak en aning. Hoppas det går över till morogndagen.
Så det blev skritt promenad istället för tömkörning. trist!

Gårkvällen var jätte trevligt, fick mig många skratt!
Tiden gick fort, och jag var helt slut när jag släntrade in kring 12 snåret.
Hade oflyt med kameran, trodde att jag laddat batteriet.. Men tydligen inte, blev bara ngr få bilder.
Bjuder på dem sedan..



En bild med kameran på mobilen. Det här var ett mkt gott Rosévin!

Ikväll blir det en hemmakväll. Ska plocka ihop lite kläder och annat som ligger och skräpar i lägenheten.
M ska iväg till jocke och se på Hockey... så jag får underhålla mig själv.

Är lite sugen på att träna nu, men det blir svårt då gymmet är stängt.
Promenad, jag kanske det!

Har fått lite färg från dagens underbara väder, det känns som sommar!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Oki :)

2009-04-25 @ 18:53:32
URL: http://mammasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0