Söndag... eller måndag

Påsken har passerat, och det kändes inte alls som påsk.
Men den har varit bra trots allt jag missat, vädret har kompenserat allt!
Sol, sol och åter sol. Det har verkligen varit sjukt härligt vårväder, 20grader, de ni :)

Blev inte som planerat med min träning i helgen. Gjorde inget varken fredag, lördag eller söndag, men det har varit en välbehövlig vila ändå. Men idag var jag tillbaka på gymmet.

Veckan kommer gå undan, då måndan redan är förbrukad, men det känns som söndag.
Jobbar tis-fre, sedan blir det iofs jobb hela helgen, vi ska åka till Gävle på Riks årsstämma.
Men då jag inte kommer vara direkt på jobbet, så kommer det att kännas som icke jobb.

Funderar på att slinga mitt hår och färga det ljusare, som jag hade sommaren 2007.
Men jag vet inte, om jag vill ta mig råd.
Ska fundera, fundera och fundera...
Det är kul med förändring, men hur mycket är jag egentligen beredd att betala för det?

Man skulle varit tjenis med någon frisör som inte tar så mkt betalt för att slinga håret. ,
Jag tänker inte göra om "rysk hora" looken, som jag och vicky lyckades med för några år sedan.
Tror inte att jag haft sån panik över mitt hår någonsin, det blev snabbt brunt igen.
Men det berodde helt på att slingmedlet var från Ica, och att vi slingade i stort sett hela hårskallen, det övre håret iaf.
Vi tänkte MYCKE slingor, och det blev lite för mycket, färgen som blev kan ni ju bara tänka er. "rysk hora" usch...
Vi lånade Karins salong istället, då blev det helt andra bullar.
Men nu har vi ju inte tillgång till den, annars skulle jag gulla med Vicky.. :)

Nog om slingor, ska steka lite plättar till lunchlådan för morgondagen.

Hoppas ni haft en härlig påsk, där hemma, i snön, ätandes på klämmackor.. Jag är INTE bitter!


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag minns den ryska horan! Håret 2007 var snyggt..

2009-04-13 @ 21:20:25
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: Ida B

Hahahhaa.... Fan vad roligt. Har du ingen bild på det? :)

2009-04-14 @ 04:08:30
Postat av: Vicky

hahahaha. Jag tycker du va het gullet ;)

2009-04-14 @ 15:49:07
Postat av: hannah

Hm, ja! Kan vi inte gå på "frisörs-vän"-jakt? Hela livet skulle vara så mycket lättare om man va polers med en frissa! =)



Rysk hora.. hahaha.. svårt att tro.. men hade vart intressant att se!

kraaaam!

2009-04-14 @ 15:52:35
URL: http://endag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0