Rocklunda

Då var man på plats på RL igen, receptionen i stretchlokalen, kallt och provisoriskt.
Men vi har öppnat iaf! Än så länge är det bara gymmet och cirkelgymmet, men alltid ngt.

Vet inte om jag uppdaterat Boggi och strömsholm, det blev tyvärr inget... Som jag hade sett fram emot det, men vi trimmar hemma istället. Han är så fin!
Red på banan i morse, väldigt lyhörd och positiv. Galoppen dock lite sämmre, som vanligt.

Ikväll blir det gymmet eftre jobbet, men jag tror det bli björnövägen.
Känner mig så inkörd där, så jag fortsätter nog där på kvällarna.
Blir ju bara måndag och tisdag kvällar, samt lördagar.

Annars håller jag mig här på mornarna innan jobbet.

Nu är det dags att öka upp snäppet på min träning, så jag lägger till 2 löppass/vecka.
Behöver få upp flåset och "deffa" mig lite.. :)

Måndag: Ben


Tisdag Fm: Biceps/triceps + mage

Em: Rygg


Onsdag: Löprunda
EM: Axlar/bröst

Torsdag: Rygg

Fredag: Bicep/triceps + mage

Lördag: Axlar/bröst

Söndag: Löprunda

Nu jobbar jag bokstavligen talat på en byggarbetsplats, maskiner som låter, (ringer i öronen) och hammrande för fullt....

Må gott i solen!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Fan va du är duktig med din träning!! Jag är så avundsjuk!!!

Kramen, saknade dig på bv i måndags..

2009-04-07 @ 23:10:04
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: hannah

jag kommer o deeptalkar med dig!! Kram

2009-04-08 @ 22:46:56
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: celebri

Hej vilken fin blogg du har :)



ska vi lägga till varandra på bloglovin?

eller jag lägger till dig i alla fall så får du göra som du vill



Ha det bäst

Kram

2009-04-09 @ 10:30:22
URL: http://celebri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0