Påsk

Då var påskhelgen på ingång, och jag är inte hemma i stensele.
Första påsken utan snö, skoter, "klämmackor", grillad korv, varm choklad, och en massa som hör till.
Den här påsken får bli helt annorlunda, känns riktigt tråkigt faktiskt!
Jag vill köra skoter, njuta i solen, träffa familj och vänner...

Lyssnar på Rock klassiker, riktigt bra musik idag... "show must go on" med Queen

Jobbar bara 4 timmar idag, slutar 12:30. Då blir det stallet, sedan gymmet efter det.

Ha nu en riktigt mysig påsk allihopa!!

Kommentarer
Postat av: pappsen

Sänder dig STORA VARMA HÄRLIGA SOLIGA PÅSKKRAMAR från pappsen.

Så synd då att det inte fungerade att komma hem till härliga påsken...snyft...snyft

pappsen

2009-04-09 @ 14:40:36
Postat av: Ida B

Du och jag fanny, du och jag... Skål på dig och ha en trevlig påsk ändå. :) Kram från mig

2009-04-11 @ 07:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0