Överkörd

Precis så känner jag mig, i kroppen.
Men det är en härlig känsla, jag har verkligen kommit åt musklerna.
Det börjar ta sig, jag känner mig mycket starkare och nu börjar det även synas att det händer något.
Men fortfarande så hatar jag att träna mage, fy!
Måste komma på någon riktigt grym övning, som tar ordentligt. 

linda.jpg

Är det någon som jag skulle vilja se ut som, i kroppen så är det Linda Fodor.
Hennes på den här bilden är to die for!

Bara att jobba vidare med andra ord. ;)


Axlar i morse, långpromenad med Angelica efter jobbet.
Det var riktigt skönt, då hela kroppen är stel och osmidig av träningsvärken.

Boggi var så jäkla fin igår när jag tömmkörde, en riktigt härlig känsla!
Idag har han gått skit bra med Vicky också, det gläder mig.

Ida, jag tog tyvärr inte ngt foto på hårskandalen, då det färgades brunt igen på typ 5 minuter.. haha!
Men det hade varit himla kul att se tillbaka på det idag.

Snart är det Grey's, jag har ett stort sug på choklad! GAAAH!

Kommentarer
Postat av: hannah

Gillar inte mage? Dte är ju så sjukt kul! Den roligaste övningen! Troligen vet du redan alla bra övningar.. ;) men du kanske ara behöver ngn som står å skriker på dig?! Jag kan, jag kan!!! =)

2009-04-22 @ 13:27:10
URL: http://endag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0