Sleepy

Fy bubblan, är helt paj idag.
Är egentligen inte sugen så att göra ngt annat än slappa i soffan.
Men nu har jag coh vicky en date på stan för frukost. Tomt i kylen både här och hos henne.
Tanken var att vi skulle se på hopptävling på Rocklunda, men vi bangar det.

Efer frukosten måste jag ta ett ryck å plocka undan här, nu är det kläder högt och lågt.
Sedan har jag premiär på höst spinning passet ikväll, är inte alls peppad som det känns nu.

Soffläge innan det bär av mot stan, cykel eller bil.. hmm.. tror det blir bilen.


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag vill också slappa i soffan, men så jäkla kul är det inte när man inte har någon TV...

2008-09-07 @ 11:10:38
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: Josse

Harry potter och halv blods prinsen har premiär i sommar. Dom drog fram premiären till dess. Trodde inte att dom skulle kunna sälja så bra om den hade premiär när den var tänkt (nov). Så i sommar. och Bio på den - självklart!! :D

2008-09-07 @ 11:53:28
URL: http://jossesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0