Ny vecka

Nu väntar en ny vecka runt hörnet, nytt jobb, nya arbetstider. m.m....

Fick bara positiva kommentarer om det nya passet, "blir bara bättre och bättre" sa en stammis.. Alltid kul att höra!

Efter en smarrig macka på Waynes coffee med vicky, gick vi en tur på stan.
Kom hem med en påse från Gina. NEJ! hallå, no more shopping.
Men djävulen på axeln vann över ängeln, så jag hade inget val.
Ett par leggins, en svart klänning/topp och en rosa topp.
Är lite fundersam på den rosa, gjorde sig inte så bra på mig. Blir nog att lämna tillbaka.

Nu är M påväg till jobbet, ska bara pussa hej då.

Sådär, då har han åkt, alltid lika tomt.
I morrn är det jobb 10-19, sedan stallet därefter, och ett dressyr pass på ridbanan.

Funderar på en morgonpromenad eller en sväng till gymmet innan jobbet. 
Men känner jag mig rätt så blir det inget.
Tänk om man kunde omvända sin morgontrötthet, allt skulle gå så mkt lättare då.
Men borde nog börja med att gå isäng vid den här tiden.
Så nu gör jag ett ryck, och hoppas på att det blir ngt av alternativen i morrn bitti.

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Josse

Nej jag såg serien på tv. SÅ intresserad är jag inte :D dessutom missade jag halva då en polare kom över... Du.. Den 26.e september. vad gör du och M då? :D

2008-09-08 @ 11:31:07
URL: http://jossesplace.blogg.se/
Postat av: Josse

ja skoj är det inte. Vi har ny leverantör från och med idag. Men det är nog dom som kör från Linköping till västerås som strular. Hoppas Niclas kan förstå det:! :. Mm det skulle va skit skoj om ni hängde på! hundra år sen vi festade ihop! :D ..

2008-09-08 @ 22:35:48
URL: http://jossesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0