Klart

Mitt spinningpass är äntligen klart! Som jag kämpat med det, hade verkligen svårt att hitta passande låtar den här gången. 
På lördag ska jag köra passet på cykeln, på söndag smäller det.
Och, jag borde kanske testa det mer än en dag innan, om jag eventuellt skulle ändra på ngt.
Men det kommer inte att behövas den här gången.
För det är verkligen "genomkört" i skallen, så då kommer det funka utan problem.
Man börjar ju bli lite av veteran på den här fronten.

4 dagar kvar på Swe, sedan är det bye bye. Kommer kännas jätte konstigt, men samtidigt skönt.
För som det är nu (outlet) så är det inte alls kul att jobba.
Rätt så tomt i butiken nu och det märks i försäljningen, den har avtagit markant.

På torsdag ska jag vara på Ljusexperten på utbildning, bra att få fräscha upp minnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0