Hurra!

Jag ska gå på bröllop i januari! eller om det var februari.
Shit va kul det ska bli, första bröllopet i mina vuxna år.
Har varit på två tidigare, men ett minns jag knappt, som minnesluckor efter en regäl fylla.
Men så var då inte fallet, var kanske 5 eller ngt sånt. Har ingen aning.
Det andra var mamma och pappas, vilket jag minns lite mer. :)

Dagen har gått fort, jag och Carro (bruden) har varit riktigt effektiva och duktiga.
Har b.l.a Förberett för morgondagens annons, golvlampa för 19kr och bordslampa för 9kr.
Det är inget en annan skulle köpa, trots priset. Skulle inte ens ta den om jag fick den.
Men dom lär gå åt, det är jag helt övertygad om!
Herr och fru **** med släkt och vänner kommer garanterat.

Tappade motovation i stallet idag, kallt mörkt och ensamt.
Så B fick stå, ska rida ut i morrn bitti istället, hade tänkt låta honom vila i morrn.
Men ändrade planer, för vi får ju inte slappa för mkt.

Tidig kväll ikväll, ska upp 05.45 för att åka till stallet.

Good night, sleep tight, don't let the bedbugs bite.


 


Kommentarer
Postat av: Josse påpekar för sig själv:

Shit va skoj att du kommer ihåg den du med. Jag pratade med jennifer och camilla idag, och dom hade ingen aning. Dom snackade om powerrangers och piff och puff. Hörrni flickor! :D .. men dom är ju lite yngre oxå. Dom visste inte ens vem Ika i rutan var! :D

2008-09-11 @ 22:01:46
URL: http://jossesplace.blogg.se/
Postat av: Josse

Mhmmm.. Mamma kunde inte förstå varför jag älskade Ika i rutan. Men what. Hon dansar ju med ett skelett :D

2008-09-11 @ 22:18:21
URL: http://jossesplace.blogg.se/
Postat av: Lina

HAHAHA, du VAR 5 år när mamma och pappa gifte sig!! De gifte sig typ 28 dec -89 och då var du 5!!! Så du måste ha varit yngre på det första bröllopet. Vilka gifte sig då?

2008-09-12 @ 11:47:05
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0