Förhandling

Då har jag löneförhandlat, det gick bra.
Fick gå ner lite på mitt anspråk, men istället blir det en ny förhandling om 6 månader.
Så det tycker jag var en bra lösning.
Får iaf bättre än vad jag har idag!

Har kört ett styrkepass för en gång skull, sjuk länge sedan sist.
Men nu ska jag banne mig ta mig i kragen. Tiden finns, det gäller bara att ta mig dit!
Men det ska ju bli min nya arbetsplats, så jag ska köra kl 7 på morgonen, börjar 8.30
Kan inte bli bättre!

Ska ner på stan, möta upp Josse och snacka lite skit över en fika

Sedan kommet Elisabeth, Boggi ska skos, äntligen!
Efter det blir det ett pass på banan, kanske ska höra om hon är sugen på att rida!?

Sedan har vi ju den efterlängtade serien som börjar ikväll.
Desperate Housewives, och att den ska ha hoppat 5 år! shit, det kommer vara grymt spännande. Så jag måste vara hemma till 21:00, vill inte missa en minut!

Lite mat i magen, och en tvätt i maskinen.

I'm Happy!

Kommentarer
Postat av: Leiden

men avsnittet som går ikväll kommer inte att vara 5 år in i framtiden då kanal 5 inte ligger där USA ligger.

2008-09-30 @ 13:16:23
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0