Trevlig kväll

Började med sushi, Therese var skeptisk, men ville iaf testa.
Kommer nog aldrig mer få med henne på det, hockey tejp och sparris, så gott tyckte hon det var. ;)
Men en eloge för att du testade!

Sedan så fick vi cravings på kladdkaka, skulle till Chicko, men det var stängt, så det blev Cornetto.
Satan så gott, "hä knulle in i mun", hoho!
Surrade om en massa, mest killar och deras oförmåga att bry sig om ngn annan än sig själv.
Vi insåg att vi tänkte rätt så lika, på många plan.

Sedan var det dags för bio, på plats fick vi en glimt av lite ögongodis. Och själklart annat godis, en hel påse.
Jag har definitivt en godismage, var proppmätt, men nog gick det ner en och en annan chokladbit och mormors löständer.

Eagle eye var över förväntan, hade inte hört så mkt gott om rullen. Men jag gillade den!
Lite mkt buller och bång, men Shia LaBeof är ju bra läcker, det räcker gott för mig.
Nä, jag tyckte den var bra, bra handling, datorer som tar över världen.
Må låta som en knasig rulle, men jag är å andra sidan inte så kräsen.
Det ska till mkt för att jag ska ogilla en film.
Så med andra ord, om ni är kräsna så lyssna inte på mig. :)
Om inte, se den vettja.

Klockan tickar på, jobbet väntar i morrn. Dags att göra sig redo för en natts sömn, tur att det inte blev en skräckis. Hade inte vågat kolla i spegel på toan om vi sett mirrors. iiih, läskig film det verkar vara.

Jusst ja, haha! jag vann en biobiljett. Egentligen så skulle T också vunnit en, bara vi som svarade på en gång.
Värdinnan rabblade en massa info om ngn kommande film, nämnde att huvudrollsinnehavaren var Keanu Reves.
T sa att nu frågar dom säkert, "vem har huvudrollen i filmen", vilket värdinnan gjorde.
Så jag och T skriker ut "Keanu Reves"
Värdinnan: "va, sa ngn nått?"

(hallå, är hon döv?) nä, hon skulle väl försöka få igång den gigantiska "publiken" på 20 pers, om ens det.
Så jag (tänker inte) och skriker högre "KEANU REVES"
Inser då att jag är den enda som kör på, jag skulle ha biljetterna. HAHA
Men jag fick bara en, ofta man vill gå på bio själv, och jag skrek faktiskt HÖGST.
Det var ju det som var grejen.
Men den andra gick till ngn raden bakom som bara sa Ööööh, HÄR! ungefär.
Så om det finns ngn som vill gå på "The day the earth stood still", så kan ni få gå med mig.
Då behöver jag inte gå själv, annars blir den wasted.

Tack Therese för en toppen kväll, hade skit kul! Det få vi göra om snart igen.

Nä, shit! nu är uret mkt.





Kommentarer
Postat av: Johannes Schander

sv: Måste se filmen!! :)

2008-10-04 @ 04:16:06
URL: http://schander.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0