Tjejkväll

Alla mina måsten blev inte gjorda till fullo, men endel iaf.

Städat, tvättat, spinning, stallet och sedan tjejkväll.
Gjorde ett försök med dimmern, men va fan, fattar ju noll!
Så det slutade med att Marcus pappa kom och satt in den.
Äntligen dimmer i sovrummet!

Donken till middag med Therese och brudarna, sedan coop och snarra.
Under hela tiden trallades "skyll inte på hugo, skäll inte på Huuuugo" haha, den sätter sig i skallen kan jag lova!
Björnes Magasin is the shit!

Såg sedan på stjärnor på is och sing along.
På Sing kom det upp en fråga:
"vilken stjärna är närmast solen?"
Eh, ingen av oss hade en aning.
Sedan kom svaret, solen!
Jasså, är det en stjärna, tror jag dagdrömmde på den lektionen i skolan.
Kanske har vetat det ngn gång, men av ointresse så har hjärnan puttat ut den informationen.
jaja, nu vet jag det iaf och har glömt ngt annat ointressant istället. ;)

Träning i morrn med Bobbo, fan va vi ska kämpa.
Vet att jag kommer få grymt med bakläxa, men får bita i det sura och jobba hårdare till nästa gång.

Förresten, jag och Therese ska börja dansa, en gång i veckan.
Måste bara hitta ngt ställe, och vad vi ska dansa, lär bli typ Street eller ngt.

Sitter med ett glas rött, lyssnar på grabbarna här hemma som pratar om drifting, 4hjulsdrift, kopplingar, lådor, motorfästen och annat "bilsnack".
Men jag har haft en jätte trevlig kväll, så det gör mig igenting!

Tack tjejer! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0