Snö

Den är ju ofrånkomlig, men fan inte välkommen nu!
Snön vräkte ner blandat med regn, ridningen fick jag lägga på hyllan idag.
Jag som var så taggad!

I morrn får det banne mig se till att vara uppehåll.
Då ska jag smyga mig till stallet med mina sommarpjuckers på kärran.
Eller så byter jag dom själv, kruxet är bara att jag inga verktyg har.

Den här månaden kommer bli fattig som bara den!
Fick inte alls mkt i lön, har endast 3000 kvar nu.
Så det blir till att snåla som f-n, så blir det när man tvingas gå ner två lönesteg.
Bitter? nejdå, har ju nytt jobb från måndag! :D
Då kommer jag få en lön som jag är nöjd med.

Nu ska jag se Fringe.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0