Mobiltrassel

Jaha, nu var det än en gång mobilen i fokus.
Men den här gången så är den broken. Knappsatsen spökar, så nu blir det andra gången den åker in på lagning.
Det värsta är bara att jag måste vänta till tisdag, jobbar ju i morrn.
Skulle använda min gamla mobil, men då är ju den låst på Telia och jag har Telenor nu. TYPISKT!

Ska in på Media Markt och höra om dom kan låsa upp den, värt ett försök iaf.

Så jag kan inte messa, ringa eller gå in i menyn.
Men svara det funkar, så vill ni ngt, messa inte utan call me.

Hade för övrigt en toppen kväll igår, bilder kommer senare.
Sitter och ser One Tree Hill, om en timme ska jag infinna mig på gymmet för spinning.

Tjing tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0