Ledig dag..

...eller kväll, sitter bara och slappar framför tv:n.
Skönt och behövligt då och då.

Dagen har rullat på, nu har vi börjat plocka fram alla julsakerna på jobbet!!
Allt från ljusstakar, stjärnor, ljusslingor och tomtar m.m.
Tror jag kommer vara less det innan 1:a advent.
Eller kanske inte, har ju bara 2 ½ vecka kvar på LE, sedan blir det F&S.
Sa iofs jobba två helger på LE i november, bra med extra pengar till jul, så jag är inte helt färdig där än.

Oh, nu börjar City Akuten, länge sedan jag såg det.
Ska krypa ner i soffan och suga i mig avsnittet.

Shit va godis sugen jag blev!

Kommentarer
Postat av: Lina

Glöm inte att kolla på nån snygg stjärna på fot till mig :)

2008-10-13 @ 21:07:16
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0