Kväll

Sitter här, halvt redo att hoppa isäng. Bara gaddarna som ska få sig en rengöring.

Kvällen har spenderats i stallet, gick inte fult så bra att rida som igår.
Det går upp och ner det där!
Kan jag inte få iaf två dagar i rad som är toppen!

Sedan nattning av hästarna och iväg till Carro, som för övrigt bor i Skutuna.
Lånade duschen och sedan bjöds det på hemmagjord Pizza, riktigt gott!
Det var med lufttorkad oxfile och rucola sallad på, smaskens som bara den.

Tjejerna höll låda hela kvällen, Felicia, Elvira och Nellie. Riktiga busfrön!
Vi såg på Stjärnor på is, dom blir bättre och bättre!
Marcus äger isen.
Sedan blev det smaskig äppelpaj som Elvira bakat, nattning av tjejerna och lite film.

Har haft en trevlig och mysig kväll, tack Carro!

M är ute med garaget grabbarna, han kliver väl innanför dörren snart skulle jag tro.

Såg att Gina öppnat webshop, farligt farligt.
Redan sett ut lite att klicka hem, men får hålla i stålarna ett tag till.

Godnatt, ny dag i morrn, med jobb....

Grymt skön låt, lyssna och njut.
Lina och Ida, kom till helgen! jag vill FESTA!!


Kommentarer
Postat av: ida

Jag är så jävla taggad på fest jag med. :)

2008-10-20 @ 10:11:17
Postat av: Johannes Schander

Det är låtar som denna som skapar alkoholism! :)

2008-10-24 @ 00:31:35
URL: http://schander.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0