Jobbigt uppvaknande

Klockan på dörren ringde, och då kom jag på.
Idag ska det göras en stamrensning i hela huset.
Där rök min sovmorgon, crap!

Jaja, nu när jag ändå är uppe så är det bara å köra på.

Ska ner på stan idag, har lite saker att fixa.

Boka klipptid
Lämna i mobilen
Låsa upp min gamla mobil
Fika med Jaana (förhoppningsvis)
Köpa lite julklappar
Kanske ett par skor till mig, som jag hittade i lördags

Sedan blir det gymmet, i den mån jag hinner.
kl18 åker jag till stallet, har träning för Elisabeth ngn gång efter 19.

Just stand up

 

Ha en toppen dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

hej förstod inte så mycket av din utmaning, sorry:) krävs lite tid och tålamod för den där tror jag! kramis

2008-10-28 @ 12:13:41
URL: http://lalanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0