Inväntar Idol

Ska sätta mig i soffan, har diskat undan allt och inväntar nu idol.
Kikade i skafferiet, där stod en likör 43 som väntade på att drickas upp.
Ok, tog inte hela, men gjorde en drink med mjölk. Mums!



Men innan soffan ska jag kila iväg på Ica en sväng, köpa ngt gott att trycka i mig.

M är i garaget, BMW:n behöver lite kärlek, den gick igenom besiktningen.
Men han kommer hem lagomt till Idol.

Tills sist en bild på finaste och hans tjusiga kompis.



Följ min blogg med bloggkoll

Kommentarer
Postat av: Mor

Åh.. vad fin han är.. din (vår) käraste!! Kompisen fin åxå!

Hoppas M har över lite kärlek när han kommer hem.....;-)

Pussokram från oss!

2008-10-17 @ 19:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0