God morgon

Äntligen min efterlängtade sovmorgon!

Har läst tidningen i lung och ro och käkat frukost.
Men nu måste jag göra ett ryck, har mkt som ska göras idag... typisk, igen rast och ro på lediga dagar.

Att göra:

Tvätta kläder
Åka till stallet/rida
Köra spinningpass på Friskis
Städa allmänt
Montera dimmer i sovrummet
Köpa mineraler till Boggi
Laga middag
Åka till Therese

I vilken ordning jag ska göra allt, det har jag ingen aning om. Känn som jag inte kommer hinna med allt, men skulle behöva göra allt idag.

Gårkvällen spenderades framför Idol, sedan SATC filmen. Jag gillar den! :)
Men jag missade ju vem som åkte ur idol, måste kolla aftonbladet.

Nu ska jag köra igång med allt.


,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0