Day off

Ledig dag idag, skönt med sovmorgon!
Tanken var att jag skulle ha morogn i stallet, men det tog carola och ingela.
Då en annan inte planerat däckbytet på bilen, och dom skulle dit tidigt, så löste vi det så.
Fick även mockat av carola idag, om vädret fortsätter hålla i sig.
Men jag hoppas på uppehåll, vill ju rida idag! Annars tror jag att jag trotsar det och rider iaf.

Ska ner på stan en sväng, tänkte köpa lite julklappar och så ska jag till frissan.
Skönt att få håret genomklippt, men jag sparar fortfarande på längden.
Så det blir ingen ny frisyr, tråkig som jag är.

Önskar jag hade råd att färga håret också, men får hålla mig till min hemmafärgning.

Ikväll blir det Tacos hemma hos svärmor.

Trevlig helg kära läsare

Kommentarer
Postat av: anna

men duuu, du ger min ångest..=) julklappar redan? tänk om jag kunde vara lika duktig!!..=)

2008-10-31 @ 12:05:32
URL: http://norrlandsanna.blogg.se/
Postat av: Leiden

hej. Du när öppnar friskis vid rocklunda? tänkte du kanske hade bättre koll på det än mig. =)

2008-10-31 @ 22:43:41
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0