Två dagar

Det har gått två dagar på jobbet, jag börjar få grepp på saker och ting nu.
Klarat av en lunch och middags rusch, massor med nya kort och förlängningar på gamla.
Har haft en toppen dag!

Hade ett lyckorus i mig när jag gick hem.

Började dagen med skräckblandad förtjusning, avslutade den tryggare i min nya roll.

Jag gillar mitt jobb, so far!
Här kommer jag att trivas.

Men, jag behöver nya tofflor. Mina är inte alls sköna att stå i hela dagen.
Vill ha ett par som sitter fast, inte bara sånna man stoppar in foten i.

Kanske dags att önska sig ett par i juklapp. :)

Blev bjuden på palt hos Vicky och Tomas, här snacka vi paltkoma, gud så gott det var.
Tack så mkt, än en gång. :)

Nu ska jag ringa Pappa och höra om han fick mitt grattis medelande i morse.

Morgondagen börjar med personalmöte, sedan ska vi få lära oss mer om datasystemet m.m.
Förmodligen lite jobb i repan.

Träning med Boggi kl 19:00.  

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Tefe

Jomen hej!

Va kul å höra från dig. =) Allt bra?



Jag har precis bytt bloggadress så du får gärna gå in där hädanefter å kanske skriva nån kommentar om du ha lust. =)



Hör ju att din syster ska befinna sig här i Uppsala. Har dock aldrig sett henne men de ä ju förstås svårt å springa på varann på ett litet större ställe om man int rör sig på samma typ av ställen. :P

Å själv är du i västerås eller?



Hade gott å sköt om dig!

2008-11-05 @ 01:35:21
URL: http://stajkestephan.blogspot.com
Postat av: Josse

Men då tycker jag nästan att du ska läsa boken först. Filmen kan vara lite. ja. Jag vet inte. Tobbe avskydde den, en mamma och jag älskade den. För att vi hade läst den. Men den andra romanen han skrev. De odöda. ÅH den är såååå jävla bra. :D handlar om zombis i sthlm. :D .. Fixa böckerna, du lär inte ångra dig..

2008-11-05 @ 10:34:23
URL: http://jossesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0