Som vanligt

Kvällen har i vanlig ordning spenderats i stallet, men tyvärr så går det inte alls bra att rida nuförtiden. Och allt beror på vintern, är det inte storm så är det för lite snö, men när det väl är snö så får Boggi styltor.
Alltid är det ngt...

Skoning i morrn, hoppas jag hittar 1:or med 4 hår i för broddarna. var slut på hööks, så nu är det granngården som är mitt sista hopp. Annars får det bli med två hål i vardera.

Fick besked från lönegarantin idag, så det blir ännu mer pengar till skattkistan! :)
Känns gött, för det kommer behövas!
Eventuellt så kommer jag och Therese stalla upp hästarna vid ridhuset i januari.
Men det beror på om Bosse blir fräsch, vilket jag verkligen hoppas att han blir!!!
Saknar min ridkompis, och "sporre"!

Jobbet rullar på, och jag trivs som bara den. Känns inte som jag gjort annat!

Gymmet innan jobbet i morrn, börjar komma in i det nu, äntligen!
Så nu dröjer det inte länge innan jag är tillbaka där jag slutade och förbi.

Fortfarande ingen som nappat på att vikariera på mitt pass, fasen om jag missar julbordet!
Men det ser inte ljust ut...

Nu ska jag skynda mig isäng, så jag orkar upp i morrn.

Kommentarer
Postat av: Vicky

JAAAA! Flytta till ridhuset, så man kan planera hur var och när man ska träna. Det regnar ju typ jämt här nere på södern. Tacka vet ja snö. Då kan man ju rida än om det snöar utan att bli dyngsur.....:(

2008-12-02 @ 09:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0