Kladdkaka

Nu vankas det kladdkaka, smaskens som sjutton!
Men den ska jag inte trycka i mig helt själv ikväll, sparas till i morrn och kollegorna.

Klev upp 06:10 i morse, tog ett pass på gymmet innan jobbet.
Känner mig  duktig!
Jag och M har ett mål, så får vi se vem som kommer närmast.
Lättare att nå målen om man har ngn som sporrar en!

I morgon kväll blir det träning med Boggi, ingen ridning idag, banan var täckt med klabbsnö.
Ingen hit att rida då, utan broddar och sulor.
Nu behöver jag vintersulor till transporten, måste höra med Ingela och Tesa om jag får låna deras kärra i morrn.

Jag har vila från gymmet i morrn.
Men på fredag blir det ben på morgonen, och en timmes friskvård under dagen.
Kanske blir ett jympa pass, för ovanlighetens skull.

Har fått ett glädjande besked!
Vi får lön från F&S samma månad vi jobbar, trodde vi skulle få i efterskott.
Med andra ord så får jag dubbla löner den här månaden!
Kan inte komma lämpligare, alla julklappar som ska handlas, flygresan hem till jul, vinterskoning på Boggi.
Underbart! Kommer ju kunna spara en hel del också...finnemang! 

Nu ska jag bänka mig framför Grey's

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Vad härligt... det kom som på beställnig...så skönt, men det är du ju värd till tusen.

Kramisar pappsen

2008-11-19 @ 23:36:48
Postat av: Fanny

Pappa: Ja, verkligen! :) kramar

2008-11-20 @ 16:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0