Färdig

Är helt färdig efter helgen, jobbat och stått i.
Efter middagen igår slocknade jag i soffan, det är nog första gången på länge!
Iaf en lördag, då brukar jag hålla mig vaken ett bra tag in på kvällen.

Men skönt var det iaf, kände mig rätt så utvilad idag.

Nu blir det nya tag, och 5 dagars jobb. Sedan är "12-perioden" över, för den här gången.

Nu är det iaf klart, åker hem och firar jul!
Det är på tiden, senast jag firade i stensele var julen 2005.
Hoppas det blir en vit och mysig jul.


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Vad duktig du varit och vad skönt det måste vara att få en ledig helg den som kommer.

Ni är så jättevälkomna till oss i Stensele till en skön vit och härlig JUL.

Stora varma KRAMISAR från pappsen

2008-11-17 @ 00:05:53
Postat av: Josse

ja det är lite dråpligt på nåt sätt att se dessa människor som jobbar på SWE. Vi vet ju alla hur det gick förra gången, och just nu - innan julhandeln drar igång är det ju lugnt. Stackars människor. Det syns så tydligt i deras ansikten.. förvirring. haha. Men du.. designhjälp. Fixa photoshop. och så en header, det är inte så svårt. Men en header (översta bilden) .. måste du ha själv. Jag kan inte designa en åt dig.. :D.. do it! :D

2008-11-17 @ 13:15:40
URL: http://jossesplace.blogg.se/
Postat av: isabell

lycko dig som får fira jul hemma!!



härda ut, om 4 dagar får du vara ledig :)

2008-11-17 @ 20:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0