Dagen efter, dagen efter.

Träningsvärk, den är alltid värst två dagar efter träningstillfället.
Körde ju ben i fredags, och mage.
Jag har aldrig någonsin haft sådan träningsvärk att jag vaknat på natten, varje gång jag skulle vända på mig.
Så med andra ord fick jag inte så underbar sömn i natt, men inte är jag bitter för det.
Jag fick ju en lång sovmorgon iaf!

Nu blir det morötter med dipp och en film, smaskens!

Men först duschen efter ett härligt pass på cykeln.

Längtar tills julpyntet ska fram, det blir så mysigt och ombonat då.

På söndag blir det första julbordet, svärföräldrarna har bjudit oss.
Måste bara fixa en vikarie till spinningen.

Tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0