Schlagern...

Hon gjorde ett kanon framträdande, i mina öron.. men va fan hände?! jag menar, spanien kom före?!?! Kan någon förklara för mig hur folk i dessa länder röstar? Har vi i sverige kass smak?!
Och hur kommer det sig att vi inte ens fick större backup från våra grannländer, för låten var INTE dålig! mkt bättre än många av bidragen.

Ja, jag är lite upprörd faktiskt! Tror bestämt att jag dissar det här nästa år, om dom inte gör om hela arrangemanget och tar in en Jury. Som röstar vettigt, på bra låtar och artiser, och inte på sitt förbannade grannland som gör bort sig på scen.

Nä, det här börjar likna "Robinson pakter". VInnaren var det inget fel på, inte heller Ukraina och ngr fler. Men Charlotte var INTE bland dom sämsta! 

Hon förtjänade att vara i toppen å fajtas, inte sitta i botten och bara få 1:or 2:or, 7:or och vad hon nu fick.
Men hejja Malta för 12:an!!! Tack!

Håller mig hädanefter till delfinalerna här hemma och finalen i kära globen, men inget mer!
Då slipper jag bli upprörd och förbannad, för det kan helt ärligt stå för att jag är!
ESC har blivit ett fiasko i sig.

Gó natt

Kommentarer
Postat av: vicky

Nä det är alla andra länder som har dålig smak!!fattar ingenting,helt sjukt.och jag tycker rysslands låt suger!!kram

2008-05-25 @ 07:01:40
Postat av: katrin

av någon anledning så tycker tydligen ingen i europa om sverige, nästan så att dom har gaddat ihop sig i mot oss..

men oftast så är det väl inte rätt låt som vinner..

2008-05-25 @ 09:34:21
Postat av: Christina

Nee, jag har inte hittat den än.. Eller jag såg dom hade den på nelly, men jag ska försöka hitta den i stan istället, orkar inte frakt och all skit :-)

2008-05-25 @ 10:08:28
URL: http://kiks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0