Pigg?

nejdå, inte för fem öre... helt paj i morse, låg och snozade till 10. Jag som skulle upp tidigt så jag skulle få en massa gjort, men får väl använda min lediga dag i morgon till det.
Fick nå tabletter av chefen, som skulle höjja prestation bla bla, man skulle iaf bli piggare.
Hoppas dom funkar!
 
Indiana Jones på bio i morrn med M, Josse, Tobbe, Tobbe L och hans tjej.
Trevlig trevlig.. på tiden att det kommer ut en ny.

Vill slinga håret nu! men tror inte jag har råd den här månaden, ska betala flygresan hem till marknan! :D
Lön på måndag, och jag som har 200 kvar. MAX!

Endera gymmet efter jobbet, eller en runda i spåret. Har lite träningsvärk sedan i måndags, men det är gött.

Har beställt lite sommarkläder från HM, men syrran var ju inne på nån trevlig sida, måste kolla in den.

Jobbet väntar.

Kommentarer
Postat av: Anna

om du ska beställa från Forever21 säg till mig då..=) vill nämligen men tycker det blir för mycket med frakt och tull för bara mig..=)

kram

2008-05-21 @ 19:04:55
URL: http://norrlandsanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0