onsdag

Kort dag på jobbet, skönt!

Så var naglarna fixade, och gymmet blev det av före jobbet också. Det enda jag inte ids göra idag som var planerat, är löprundan. Får bli i morgon istället, för övrigt så är jag ledig då.

Då har jag en hel del att hinna med:

Morgonpromenad
Tvätta bilen, eller storstäda bilen. Jäkla pollen....
Städa hemma
En runda i spåret
Putsa fönstren
Och ngn stans har jag tänkt hinna njuta av min lediga dag i solen.

Jag får väl se hur pigg jag är på att göra allt i morrn, är ändå ledig till helgen.

Sedan blir det bubbel och vinkväll med jobben i "gången" trevlig! :) Jag och Jaana (chefen) firar ett år på SWE.
Tänk vad tiden går fort!

Fika.... hungrig som en varg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0