Hemligheten..

Läser den igen för andra gången, men frågan är ju den-blir jag nå smartare för det?

Bra är den iaf, får mig att tänka till en extra gång.



Tog några bilder från balkongen idag, så grönt och fint!
Passade även på att sitta och sola mig lite.

     ok, det sista tog jag från gården.... :P

Sedan lite bilder från förra helgen, vi testade funktionen smile shutter på min kamera.. därav dessa leeden.. ibland funkade den, och ibland inte alls. Rolig funktion, men kommer nog inte anvädas allt för ofta.

        

Kan väl vara bra att ha när man ska ta kort på små kidsen som inte alltid ler på kommando, då fångar man ju leendet då det kommer. :) förutsatt att funktionen vill funka. hihi

Duschen nästa, sedan en omgång med BUS, blir nog klänning i morrn.

Tjing pling

Kommentarer
Postat av: Lina

Snygga naglar, jag vill oxå! Kul med lite kontinuerlig uppdatering ;)

2008-05-09 @ 00:32:17
URL: http://anill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0