Fredag

Fick iaf bilen tvättad igår. Sedan låg jag i solen från 12 till 17, så skönt! SÅ lite färg på vinterhuden blev det.
Sedan när M kom dit gjorde han ett ryck invändigt i bilen, snäll som han kan vara ibland. ;)

Hade en trevlig kväll med jobbet, ngr vinglas och god mat. 2 timmar i bubblet, snacka om russin fingrar och tår. haha!

Fick sluta tidigare från jobbet idag, lugnt på stan då alla är ute id et fina vädret.
Gick hem, bytte om och drog sedan ut till rocklunda för en tur i spåret. Härligt men varmt som tusan, 2.5km den här gången åxå, men mycket lättare redan!

Sedan iväg till 2rum och Kök, 3rätters middag. Det satt gott i kistan! Jag, marcus, hanna och jocke.
En riktigt parmiddag, väldigt trevligt.

Sedan blev det film, What happens i Vegas, sevärd.
Men väldigt lik alla andra romantiska komedier... samma upplägg, samma slut. Men det är ju så vi vill ha det.

Släktträff i morrn, jag som vill sola! kan man vara så fräck och ta med bikinin? Fasen, jag är ju ändå bara ledig varrannan helg, måste ju få njuta av solen när jag kan.

Sängen nästa, får ju inte se hängig och rödögd ut när man ska träffa halva släkten.

Nu är det bara väntan kvar...... tack mamma!  vänta... vänta ... och vänta...

förresten, Eva-Lotta... tråkigt att inte kunna läsa din blogg.... :( var ju en trogen läsare. :)

Kram på er, och trevlig helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0