Då var det skickat..

"brevet" är iväg... spännande!! vill ni mig lycka och välgång, håll tummarna! ;)

25 grader ute, och klockan är bara halv tio. varmare blir det!
Känns som jag skippar allt idag, åker hellre ur till marcua päron och lägger mig på deras bakgård. Får inte sol på balkongen förrän vid ett tiden. Sedan kan jag bara sola framsidan i min nya solstol. Ingen "kombi" stol inte. Och lligger jag på golvet så får jag bara en massa skugga på mig.

Solkräm och bikini ner i väskan, sedan Erikslund nästa! Tur jag har nyckeln och koden dit. 
 
Måste bara köpa ngn skvallertidning att bläddra i. Men först frukost och dagstidningen.


Kommentarer
Postat av: Mor

Ja lycka till!..... vad det nu än gäller:)

2008-05-29 @ 11:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0