+25 grader!

det är vad vi har hos oss! helt crazy!
Ska tydligen hålla i sig över helgen, bara för att jag jobbar. Sedan blir det kallare igen, så typiskt!

Omgången med bus brännan gick sådär, får fan aldrig till det bra på händerna. Ser ut som "hej kom och hjälp mig"
Men på resten av kroppen är det jämnt och fint.

 vet inte om det syns så mkt här, tur man har snygga naglar iaf. ;)

Vad gör man inte för att se lite brun och fräsch ut! Dissar solariet! 

Mp i morse (morgon promenad) kl 06:30, riktigt skönt! Redan då var det 17grader, nice.

Åt sedan frukost, lutade mig bak i soffan och somnade!!! hade ju tänkt hinna slänga in en tvätt, dammsuga och lite annat plock, innan jobbet. Men nu måste jag göra mig i ordning, börjar 13:00.

Känner mig riktigt duktig på att uppdatera nu! inte bara mp-stim, utan blogg-stim också! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0