Jobb i storuman

Trots bristen så har jag blivit erbjuden ett jobb! haha!

Meeen, flyttar inte hem än, hur mycket det än lockar!

Dagen inleddes med en tidig morgon, upp 06:00. Men var för lat för att ta min morgonpromenad.
Går ju ändå till jobbet, och det tar ca 30 min. Beroende på hur stressad jag är. ;)

Sedan har dagen bara rullat på, slutade 15:00, så nu ska jag komma på ngt att laga till middag.
Men har ingen aning om vad? Är usel på att komma på ngt, och väldigt kräsen!

hmm, blir nog en tonfisksallad.

Nu närmar det sig hemfärd, nästan bara en vecka kvar innan vi åker upp. Gud så kul det ska bli!
Ska köra ett spinningpass, hoppas bara det blir ngr som kan komma, och vill komma!
Lina, du ska med! ;)

Kommentarer
Postat av: Vicky

Jobb? När var hur? :)

2008-03-11 @ 23:39:41
Postat av: Anna

Nej jag åkte aldrig, ekonomin höll inte..=) kommer du hem till påsk? puss

2008-03-12 @ 10:39:19
URL: http://norrlandsanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0