Städning och Ikea

Har varit på Ikea med Vickan, drog sedan en sväng till Plantagen där jag inhandlade stolsdynor till balkongmöblerna. Fint blev det. :) Bjuder på en bild när jag fått till det, som jag vill ha det. Nu är det så kalt och trist där, inget speciellt att se.

Nu är det städning på gång, sedan gymmet och därefter spåret med Vickan! :)

Igår beställde jag från forever21, mkt fina klänningar! Finns så mkt att jag hade svårt att bestämma mig. Nu är det bara å vänta in paketet.

En dag kvar innan min lediga helg.... och värmen verkar inte vilka komma till dess, jag som hade hoppats på att få sola. Men får ju tid över till att göra nödvändiga saker, som putsa fönstren tex.. Ska nog köpa nya gardiner till köket och sovrummet, är så less på dom som hänger uppe.

Elin kommer ju förbi också, så tiden kommer lätt att fördrivas ändå!



Kommentarer
Postat av: Vicky

Bettan har köpt hästen!!!!! :-D

2008-06-12 @ 23:07:27
Postat av: christina

helvete va ni löp brudar... men jag ska knäcka er!!! Haaahaaaa ;)

2008-06-12 @ 23:10:30
URL: http://kiks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0