Ledig..

Japp, i morrn är min lediga dag. Men får en bonusdag på fredag, då det är nationaldagen och vi har stängt, eller i princip hela stan har stängt. Så jag får två dagar ledigt i rad, trots att det är min jobbarhelg. Inte illa!

Väntar fortfarande.... jalla jalla bitte!

Blir till å bättra på färgen i morrn, så iväg till playan. Måste bara köpa med mig ngt läsbart, har inte en bok att läsa. Det är illa.

Ont i nacken, måste verkligen fixa min rygg/nacke... Tror jag ska höra med Lars, har jag klarat mig ett år, kan jag nog bita ihop 3 veckor till.
Men jag måste verkligen bli bättre på att hålla efter ryggen, får ont in huvudet av att bära en halterneck. DÅ är det illa.

Har fyndat lite idag, gick på stan med Vicky innan jobbet. Det var trevligt, vi måste göra det oftare bruden! ;)

Nej, nu har jag varit vaken alldeles för länge. Det här är också en negativ effekt som blir när M jobbar natt.
Tråkigt att lägga sig, så då blir jag uppe framför tv:n eller som nu, datorn... Så jag är ju dödens trött på mornarna.
jaja, han har ju lovat ngt som "kompensation" Det var INTE min idé, utan han själv som sa det.

Har faktisk sett en jätte fin väska..... den kan få vara en liiiten kompensation.

nä, natti natti kära läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0