Jobb och åska

Hela helgen har varit full med jobb, men nu kommer jag att vara ledig tre helger i rad! Lovely!
Vaknade 05:30 lördag morgon av åskan, vi sov med fönstret öppet (då det är sååå varmt inne)
Small som bara den, 3 gånger minns jag att det dånade, för sedan somnade jag om. Men det var bra att det kom en skur regn med åskan.

Då har kära grannbutiken Ooups stängt, gud så trist! Härliga tjejer som blivit vänner för livet.
Fick två böcker, Lust och Kama Sutra. Den första är noveller och den andra talar för sitt namn.. haha!
Intressant läsning om inte annat.

kyckling till middag, sedan spinning och en sväng i gymmet.

Elin kommer förbi i helgen, kul! :) sedan kommer kanske Lina till midsommar. Hoppas hoppas, skulle vara nice.
Lina, det fInns många fina grabbar här ju! hihihi....

Ibland funderar jag... varför måste jag oftast vara en gnällkärring!


Kommentarer
Postat av: Elin

Gnällkärring??...

2008-06-08 @ 18:13:52
Postat av: anna

haha jag satt precis idag och sa till johan att jag ville beställa! sjävlklart vill jag det, hur gör vi? kram

2008-06-08 @ 22:34:56
URL: http://norrlandsanna.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag VILL komma på midsommar!!! Men jag skulle ju haft med mig sällskap. Jobbigt att köra alla milen helt ensam... Och pojkarna håller jag upp ögonen för ;-)

2008-06-08 @ 23:18:40
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: anna

nej du jag kommer inte upp då men veckan efter är jag där så du skulle kunna åka förbi mamma och pappa och lämna dom. vet inte om jag kommer förbi västerås, kan hända..=)

det kanske är en kompis på jobbet som vill vara med också!

jag ringer dig ikväll!

kram

2008-06-09 @ 13:12:03
URL: http://norrlandsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0