Sista skivan

Är inne på den sista skivan av säsong 3 på SATC, och jag kan icket slita mig, eller nästan inte.
Nu är Charlotte gift och Carrie har precis berättat för Aidan att hon varit otrogen mot honom, med Big.

Den perfekta partnern, var hittar man honom?
Finns han överhuvudtaget? Eller är det bara så att man är för kräsen?
För jag kan ju knappast vara perfekt... enivs, bortskämd och gnällig!
HAHA fina sidor det, eller hur!

Nej, visst har jag mina brister, det har vi alla, men jag är ju bra läcker!

Har tänkt på en sak... Iofs inte så ovanlig sak att tänka på, så nothing new!

Till saken, varför är det så svårt att säga HEJ? 
Ok, man kan ju inte går runt hela stan och säga hej till varje person man går förbi.
Men vid vissa tillfällen känner man att ett hej passar bra, är jag för vänlig och social som tänker så?
Eller är det för att man är norrlänning?
Diskuterade det med en kund, och vi kom fram till att; Norrlänningar är mkt trevligare än stadsfolke! ( men det finns undantag, åt båda hållen)

Så sträck på er kära vänner, säg hej och gör någon glad!
Det ska jag, men tillbaka lär jag väl få blicken "vem tror hon att hon är"

Kommentera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0