Sex...

and the city.. En helt fantastisk film! Se den, om du inte redan gjort det.
2½ timma lång, kändes inte alls. Skulle fått fortsätta en timme till, gärna för mig!

Men jag kan inte undvika att tänka tillbaka lite på mig själv, varför gå och vänta, på något som verkar sitta långt inne!
Trots att hälften är gjort, men inte helhjärtat... hur länge ska jag behöva vänta? Eller ska jag kanske bara låta det rinna ut i sanden, låta det vara precis som det redan är? 

Har många frågor, men inga svar. 
Tro inte att jag inte frågat, för det har jag... det är därför som jag undrar ännu mer.. varför ska jag gå och vänta? 

Köpte en kjol idag, riktigt somrig, bjuder på ett kort i morrn.

Fick lite sol på mig också, skönt! Så nu väntar 6 jobbdagar innan nästa lediga dag,
Men semestern närmar sig, det är en stor fördel.

Love


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tror jag vet vad du menar, eller?

2008-07-04 @ 09:42:41
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag tror jag inte vet... ^^

2008-07-04 @ 12:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0