Helgen



Den har varit toppen! Massor med god mat, gott å dricka och underbart sällskap! :)

synd bara en helg går så fort! Snart påsk, och då ses vi ju igen. :)

Men kände mig även tom, och ledsen... för vi har ju en person som inte finns hos oss längre.. saknar hennes så oerhört mycket! så mycket som snurrar i huvudet, så mycket som jag önskar att jag gjort, men aldrig gjorde!
Bara ett besök, och aldrig tog jag mig tiden! trodde aldrig att det skulle sluta såhär... saknar dig Erika!

jobbar bara till 15 i morrn, tror jag ska slänga mig i ett solarium, behöver lite färg inför fredag.

Glöm aldrig att DU är unik!

Kommentarer
Postat av: Elin

Håller med...det märktes att det var någon som saknades men hon finns ju ständigt närvarande i oss. Även om det inte är kroppslig närvaro så försvinner inte minnet och inte känslorna...De finns kvar och det är många fina och glada minnen. Den ständigt glada och positiva Erika kommer alltid att finnas kvar hos oss som ett underbart minne. Hennes leende och skratt kommer vi aldrig att glömma.

2008-02-13 @ 19:35:53
Postat av: lovisa

Vill bara säga att jag tänker på dig/er & vet att man lätt kan bli galen på alla dessa tankar om varför...
Håller med Elin om att fokusera på alla glada minnen & tänka på allt roligt ni haft istället.
Många kramar!!

2008-02-15 @ 13:07:15
URL: http://lovelisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0