Mat i stora lass

Nu är det dags igen, för julbord, den här gången med jobbet.
Kommer garanterat rulla in i bilen och hem.
Få punktering på vänster sida, eller förresten på alla fyra.

Så nu ska jag bara avsluta allt på jobbet, åka iväg och lämna in Boggis täcke på lagning, sedan hem och göra mig fin för kvällen.

Therese är en ängel och tar hand om B idag, tack tack! :)

Nu är flyget bokat och klart hem till Jul, bara betalningen som ska göras.
Rara Pappa hämtar oss i Lycksele, så slipper vi seg transfer.

Nu längtar jag till jul, och som tiden flyger iväg så knackar den snart på dörren.

Idag har det snöat, så nu är banan dålig igen.
Igår var den fin och nysladdad... endera får det frysa till, eller töa bort.
För nu är det bara massa KLABB snö!

Träningen igår började inte alls bra, men slutade med en nöjd Fanny.
Grymt bra övning för mig och Boggi.
Ser fram emot nästa vecka, fortsätter det såhär blir det ridhuset.

Elin, kommer du snart med bilen? ;)

Må gott mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Ni med, hur går det med dammsuget

kramar pappsen

2008-12-06 @ 12:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0